STOPP.



det är verkligen inte lätt att besluta om sin framtid. men de har jag gjort idag. eller i alla fall om min framtid för i höst. att få en praktikplats med statsvetenskaplig anknytning verkar vara lika lätt som att skriva sin kandidatuppsats på en dag - alltså helt omöjligt. så till hösten blir det till att läsa statsvetenskap på masternivå samt EU-kunskap. och en extrakurs of course. kommer med allra största sannolikhet inte läsa samma som min allra käraste erika i höst men på samma institution OCH hänga här på KTB dagarna i ända. men kalle ska läsa EU-kursen med mig så det känns roligt..

"Kursens mål är att ge dig kunskaper om och färdigheter i att arbeta med EU:s officiella dokumentation; fördjupade kunskaper om EU:s uppbyggnad och beslutsprocesser och träning i kommunikativa färdigheter och formellt rapportskrivande. Sammantaget syftar detta till att ge dig färdigheter och kunskaper för att arbeta med utredningsuppdrag rörande EUs verksamheter inom olika sektorer.." 

är alltså lite av det jag kommer syssla med i höst. oh yeah!

nu ska jag, kalle, patrik och erika dra till andra långgatan på after work. våra hjärnor är helt slut!

over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0