tillbaka i götet!

jag befinner mig åter på västkusten!

det var fint i hallsberg. hann med kvalitetstid med mina allra käraste, solig påskaftonspromenad och glassätande med lovisa, påskmiddag med grannarna och lite sånt. idag har jag haft en trevlig bilresa tillbaka till göteborg med suz och robin. vi stannade och köpte polkagrisar på vägen och kollade på utsikten över vättern!

ikväll har jag hunnit med en liten springtur, lite plugg och en film i fotöljen. varannan vecka heter filmen och är väldigt underhållande. minns att vi kollade på den med orienteringen på bussen mot finland och jukola ett år. alla i bussen tyckte den var helkass utom jag och hanna som satt och skrattade igenom hela filmen.

nu ska jag diska och sen soooova. är trött i både kropp och knopp känner jag! imorn är det åter KTB som gäller. sen sjunga sjunga sjunga i tre timmar. världens bästa tre timmar är det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är varannan vecka den med.. felix herngren? Isåfall har jag & min bror skrattat gott åt den också! typ.. "du får inte åka!" "men jag ska ju bara köpa mjölk.." XD

2009-04-13 @ 19:40:37
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0