en kändis i huset.

japp. här i stockholm kommer jag ha en kändis till granne. inte dåligt! fast, jag kommer verkligen bo i ett sånt kvarter att man nog kan anta att det finns en och en annan känd svensk i krokarna. 

första natten i lägenheten gick bra, om än lite varmt. tunnelbanorna låter endel och eftersom jag har centralbron precis utanför är det endel tåg fram och tillbaka. 

här är lite av utsikten från mitt rum. bara lite. förutom gamla stan som man ser på bilden så ser jag även stora delar av norr mälarstrand och lite djurgården och östermalm! och massa vatten!



nu ska jag ut i solen! tåget till gbg går klockan sex ikväll.

Kommentarer
Postat av: amanda

tack! lyckades visst spotta ur mig ett ganska tråkigt inlägg så det var kul att någon uppskattade det ändå :) han ska plugga grafisk design och kommunikation med start på torsdag.. ska bli spännande att se hur det blir!! när flyttar du till stora staden stocholmo då? puss på dig!!

2009-08-11 @ 11:09:46
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0