mitt i lugnet

japp. jag erika är vid min kära stuga vid vackra sjön tisaren och vilar upp oss. hon innan skolstarten och jag efter min första vecka i stockholm. vi kom upp igår kväll, hon med tåget från göteborg och jag från stockholm. vi lagade spenat- och fetaostpaj och åt glass. sen kom eva-liisa upp en sväng. mys! vi kollade på lite mia&klara och skrattade gott!

idag började vi dagen med en långpromenad. eller erika började dagen med ett morgondopp, jag avstod. 

ikväll ska vi äta kräftor. det ser jag mycket fram emot. just nu sitter vi på verandan och lyssnar på vattnet (och lite på p3..).


de här bilderna ger en förutsättning för en bra helg, eller hur?

första veckan i stockholm har förresten varit bra. intensiv, men bra. känns bra inför fortsättningen!


nej, åter till slappandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0