nu händer det..

dag nummer två som stockholmare och dag nummer ettpraktiken är avklarad.

det var en lång och intensiv dag, men väldigt inspirerande! det kommer bli en riktigt bra höst på riksdagen! men det är så stooort där! och fint, och lyxigt. hur ska jag klara mig från att gå vilse i korridorerna?

idag satt jag mest i massa möten och träffade olika personer. imorn börjar det riktiga arbetet.. det verkar vara en hel massa trevligt folk där jag ska vara. och en kaffeautomat som kommer få många besök av mig under hösten.

nej, nu ska jag läsa lite papper och rapporter innan jag sover! livet som politisk tjänsteman har börjat.




regnet har öst ner i stockholm ikväll, och i göteborg sken tydligen solen. så himla typiskt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att det känns bra! Akta dig för att gå vilse, det har jag gjort!

2009-08-19 @ 13:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0