en timma in på julafton

nu är det julafton. eller egentligen är det inte det förrän jag vaknar i morgon. men ändå.


jag kom till hallsberg med tåget från stockholm igår och nu ska det firas jul och ha det trevligt med nära och kära. igår hade jag den sämsta dagen på länge men nu börjar det ordna upp sig. men fortfarande mycket beslut att ta.. roliga beslut egentligen, men beslutsångest är aldrig speciellt roligt.

idag har jag träffat johanna. det var trevligt. sen har vi smygätit lite på maten tills imorn, klätt granen och kollat på love acutally. den filmen är en feel good-film personifierat!

nu ska jag läsa ut peter barnes bok capitalism 3.0 som min handledare har lånat ut till mig. inte skönlitteratur direkt, men ändå. får ju inte tappa intellektet helt under jul. har faktiskt en hel vecka på riksdagen att klara av efter jul.
god jul mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0