jag försvinner gärna just inatt.

är det mörkret, är det stressen, är det vintern, är det stockholm, eller livet?

den här veckan har jag lyssnat konstant på denna:
http://www.youtube.com/watch?v=KHMToyCPsIc

framtidsfunderingar, seperationsångest från stockholm och riksdagen och tillfälliga livskriser har varvats med hopp, glädje och pepp på framtiden. en upp-och-ner-vecka, minst sagt.

och då har den här låten passat så himla bra. 


jag är en av alla dom som går och tror att livet ordnas upp med tiden.
jag är en av alla dom som kan ge upp, när jag är söndagkvällsförvriden.

jag är en av alla dom som ser nåt svårt i dessa jämngrå vinterdagar.
är du en av alla dom som vill försvinna, när det känns som mörkret klagar,
så är vi två.

och jag försvinner gärna just inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0