jag ska uträtta storverk.

nu ska jag iväg och till skolan och skriva på mitt PM som ska in imorn. min hjärna arbetar för fullt med att komma på vad min kandidatuppsats ska handla om. jag har så mycket idéer och så mycket jag vill skriva om men det ska vara genomförbart också. och jag ska hinna skriva den mellan mars och juni. förhoppningsvis klarnar det lite efter handledningen med mitt första PM. helst av allt vill jag skriva min uppsats om svensk valpolitik. alternativt valsystem eller nåt med partiideologier. och sen ska miljön in i det. och sen ska det avgränsas och jag ska ta ner det till en hypotes. suck. vi ska ju komma med nytt material nu, inte nåt som nån har skrivit om innan eller undersökt. jag ska bidra med min del till forskarvärlden. huuuuuur ska det gå till?

aja. det löser sig! jag har jättegod lunch att ta med mig idag (fisksoppa) och det är kör ikväll. så det blir nog en fin dag ändå.

igår var jag på söndagsutflykt i änggårdsbergen med erika, elin, pia och martin. solen strålade och vi gick i skogen och upp på bergen där man ser över hela göteborg! från höghusen i förorten frölunda, majorna, älvsborgsbron och över till hisingen och ända bort till bergsjön. utsikter är mitt bästa. kombinerat med strålande sol, kaffe och fina vänner är det oslagbart.

nu ska jag dra! förresten skiner solen idag med!



Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Liza! Allt väl?



Jag tänkte bara höra med dig om du vet vart man kan skriva ut saker på universitetet? Jag har hört mig lite för, men de flesta har ingen koll då de har skrivare hemma..



Hoppas du mår fint!

2009-02-03 @ 14:14:52
URL: http://selme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0