världen är vackrare genom en poladroidkamera

jag skulle vilja ha en poladroidkamera. då skulle man kunna ta såhär vackra bilder. en bild från jul, en från sorayas 25års-kalas i november, en från stockholm i somras och en från berlin i våras. 

tiden går så himla fort.




erika är hemma nu. jag blev så glad så glad när jag fick se henne igen i lördagskväll efter fyra månader!

annars så ska jag plugga hela veckan. och jag har nog aldrig varit så opeppad. grupparbetet ska in på onsdag, seminarium tors/fre och sen tenta på lördag. blä. men ikväll hade vi årets första körövning, det var roligt. vi sjöng en låt som är en typisk begravningslåt. den är sjukt vacker. dagen är nära heter den. med tanke på titeln borde det kanske inte passa sig som begravningslåt?

Kommentarer
Postat av: Fröken Svensson

Nämen! Vilka fina bilder. Kan du inte komma hem och leka med mig? Hallsberg är inget kul utan er :( Saknar allihope

2009-01-14 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0