hjärta brännö

JA. jag älskar ön. älskar framförallt dansen på torsdagar. dans på brännö brygga existerar inte bara i den klassiska låten, utan även i verkligheten. varje torsdagskväll på brännö. helt fantastiskt!

åkte dit efter jobbet och tåg båten ut tillsammans med kalle, linda, helena, johanna och hennes kompis camilla. vi åt räkor, ost, vindruvor, choklad och drack rosé. med solnedgången och havsutsikt som sällskap. och så dansen såklart. liveband och styrdans. kan det bli härligare? jag pratade även med världens finaste mia skäringer, ena delen i mia&klara och en av mina absoluta favoriter, alla kategorier. hon berör och får mig att skratta. och hon var fin, och väldigt väldigt trevlig. 




imorse gick jag upp 05.50 så jag är väldigt trött. trött men sjukt nöjd. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0