hundar & hiphop

idag har jag jobbat. sen mötte jag upp elin! sen gick vi på stand upp med massa olika. david batra var nog bäst! elins kille erik jobbar som fotograf på turnén så vi fick gå in alldeles gratis. fint fint! 

nu är jag trött och grinig. jag ska upp tidigt och jobba imorn och nu är fallet som sådant att ena grannen spelar musik så att en av de andra grannarnas hund ylar. jättebra kombo, verkligen jättebra!



nu ska jag ändå försöka somna till ljudet av hiphopmusik blandat med hundylande! förresten så har jag bara TRE arbetsdagar kvar denna sommar. sen blir det lite ledigt och sen flytt till stockholm och praktik. läskigt att det är så nära..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket!= )

2009-08-04 @ 00:58:01
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0