i ett rum med utsikt på mariaberget

två dagar i stockholm med finaste eva-liisa var underbart. vi hann med massa. och ändå ingenting.

jag har ordnat boende i sthlm till hösten nu. ska hyra ett rum hos en konstnärsdam på mariaberget med bästa läget på söder. utsikt över kungsholmen, östermalm och gamla stan. jag som älskar utsikter. OCH max tio minuters promenad till riksdagen. bra bra bra! vi var och hälsade på kvinnan och hon var trevlig så det ska nog fungera fint.

här ska jag alltså bo. i ett 1700-tals hus. sjukt fint. och mitt i centrala stockholm. tjusigt!




idag har jag bara slappat. solat i trädgården här hemma på korsbergsgatan, matat igelkotteungar och sådant viktigt. snart ska jag promenera till ica och möta upp eva-liisa och åka till örebro och hitta på nåt trevligt med johanna. mys!

parken - åt helvete med himlen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0