snabbvisit i hallsberg

japp. här är jag! åker tillbaka till gbg imorn eller måndag. jobbet kallar. men skönt och komma hit ett tag. är vid stugan nu och njuter av friden. vi har badat också!

veckan har varit väldigt fin. jobb mån, ons och fredag. detta har kombinerats med massa sol, hav, en bränd rygg och framförallt - dans på brännö brygga. typ det finaste på länge. det krävs ett helt inlägg om det tror jag. men jag tror minsann att jag ska bli stammis där! sommar när det är som bäst. mycket folk, hav, skärgård, dans och solnedgång. 

sen har jag haft johanna boende hos mig i veckan också. trevligt med en sambo i en vecka. lite godare mat, lite trevligare på morgonen och trevligt kvällshäng i solnedgången vid röda sten.


dans på
brännö brygga


dagens låt:
moto boy - a room without you

Kommentarer
Postat av: Angelica

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=175463



Bli medlem här. Det är en jätte bra sida. Där man kan samla ihop massor med poäng och få gratissmink. Har bara varit medlem två veckor. men har redan fått hem mitt presentkort. =)

2009-07-06 @ 02:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0