idag bär det av!

vaknade med jätteont i halsen och allmänt förkyld. VARFÖR? jag ska ju hem på semester till hallsberg några dagar. jag vill inte vara sjuk. och när jag ska till stockholm på onsdag kan jag definitivt INTE vara sjuk. det går bara inte. nu ska jag kurera mig. 

det var helt fantastiskt igår. daniel och nina hade lagat så himla god mat och det var nästan så att man kände att man befann sig i mellanöstern. 

ska bli skönt att komma hem. ska hinna träffa eva-liisa, lovisa, hullan och hanna. det är ett måste! sen ska jag ju bara hänga hemma och njuta av att komma från storstan lite. mannen därhemma i huset cyklar förresten vätternrundan idag! grymt bra. nästan 60 och fräsch som... 45? haha. vätternrundan är väldigt mycket barndomsminnen för mig. jag och eva-liisa åkte alltid med och lämnade av honom och kollade på starten. och sen upp tidigt på lördagen och hämta honom. verkligen jättetidigt. nu var hans målgång beräknad till typ lunch. inte i lika bra form som förr alltså. men ändå!

här är vi (och en hund) på underbara brännö när de var på besök förrförra helgen!

nu ska jag äta frukost, packa ner det sista och ta mig mot tåget. så himla fint förresten att kära soraya har börjat som programledare för morgonpasset helg på P3. perfekt såhär på lördagsmorgonen! och sen så äter jag jordgubbar och mjölk. så fint!

Kommentarer
Postat av: Hullan

Det är TVÅ hundar! Både Alice & Trischa tittar ju fram =)

2009-06-13 @ 15:25:28
Postat av: E-L

Vilken hurtgubbe! Heja Håkan!

Apropå gubbe, ska vi käka jordgubbar idag?

2009-06-15 @ 10:58:21
URL: http://skumraket.blogg.se/
Postat av: MALIN

NU HAR DU CHANSEN ATT VINNA EN LÄNKNING I 15 IN LÄGG PÅ MIN BLOGG :) MER INFO HITTAR DU PÅ BLOGGEN <3

HAR DU HAFT EN BRA DAG ?

2009-06-15 @ 17:06:01
URL: http://pinkfourever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0