på en balkong på söder i sthlm

godmorgon från en solig balkong på söder i stockholm!

jag, johanna och hanna har avnjutit en god frukost på balkongen och ska nu ge oss ut på stan. målet är häng i park! gårdagen var väldigt trevlig. mötte först upp erika och anja. sen på kvällen var jag på middag med johannas kompisar. god mat, gott vin och trevligt sällskap. sen tog vi en tur in till stan!

klockan 06.58 ringde dom från jobbet. jag svarade inte. men på måndag jobbar jag i saluhallen igen.

lite senare idag kommer erika till stan igen efter henne besök hos föräldrarna hemma i uppsala. mys! jag har det underbart och mår bra bra bra! sommaren är fantastisk och stockholm är lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0