I DID IT!

JAG HAR EN KANDIDATEXAMEN!

det var en lång och otroligt jobbig timma. examinatorn var den hårdaste hittills och hon pressade mig verkligen. men jag försvarade mig bra, uppenbarligen! kan inte riktigt inse att det gick vägen.. känner mig tom på samma gång. vad ska jag göra nu? uppsatsen har varit mitt liv senaste månaderna. och nu är det helt plötsligt sommarlov! ska gå och kolla på kalles examination imorn och hålla alla tummar för honom. han varit så viktig och bra hela den här våren. han förtjänar ett stort tack!

här är jag liten, söt och oförstående. inte så lik mig i utseendet heller tyvärr. det där söta och ljuva har liksom växt bort med åren! istället har jag blivit lite mer förståndig, stark och numera en statsvetare. vem kunde ana..? nu väntar ett par års studier till innan jag erövrar regeringen, bryssel och gud vet vad!




det är lätt och bli blödig och nostalgisk, 
fast man bara bytt miljö
vi hade allt,
och friheten var ännu inte stulen

och vi visste ingenting om verkligheten,
vi sökte i det stora efter svar


Kommentarer
Postat av: amanda

GRATTTIIIIS!!!!! DU är BÄST!!!!

2009-06-04 @ 11:32:01
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Birgitta Strömberg

Hej! Stort grattis från en gammal tant!!!

Samma foto på dig själv som liten, har jag i mitt fotoalbum.

Önskar dig lycka till i framtiden!!!

Hälsn från Birgitta i Hallsberg

2009-06-04 @ 17:31:11
Postat av: Anna Johansson

Hej!



Jag gillar din blogg och har en förfrågan. Finns det någon mail man kan nå dig på?



Mvh,

Anna Johansson

[email protected]

2009-06-05 @ 12:05:47
Postat av: E-L

Vadå pettsoni? Du har väl alltid varit en stark o smart tjej? SÅ STOLT över dig gosan!

2009-06-05 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0