sjuk, sjuk, sjuk..

vaknade i natt och mådde dåligt. feber och ont i kroppen och alldeles svullen i halsen.

JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK!

jag har en miljon saker att plugga. imorn ska vi ju ses och göra sista övningen i metodkursen men jag tror att killarna får klara sig utan mig imorn.. på tisdag är seminariet och på fredag ska jag lämna in pm3 bestående av cirka 10 sidor. jag har just nu cirka NOLL sidor.

har försökt plugga ändå idag. läst lite inför pm:et, skrivit ner lite tankar och sen läst artiklar till övningen. men jag är så trött och det är svårt att fokusera. somnar istället och sånt. efter lunch tog jag en ipren och i love the feeling av att känna att febern sjunker och man blir piggare. så jag tog mig till spårvagnen och åkte två hållplatser och handlade lite mat och åkte två hållplatser tillbaka.  på den lilla tiden han jag bli kontrollerad av en biljettkontrollant. en gång för ungefär ett år sen åkte jag dit när jag hade glömt fylla på mitt kort och det var snöstorm när jag skulle hem från kvällskursen i miljöpsykologi. det kostade mig 800kr och en pinsam situation. det ska inte hända igen.

ska väl ge mitt pm ytterligare en halvtimma för sen blir det sängen. har iaf kommit fram till vad som kommer vara min teoridel i min uppsats, alltid något. värre är det med analysverktygen och den externa validiteten. ska jobba lite på det..

slötittade lite på reprisen av melodifestivalen också. fråga mig inte varför. jag undrar lite varför måns zelmerlöv alltid står så bredbent? hela tiden verkligen. och det slog mig återigen att EMD verkligen inte sjunger så bra. sen kom jag på att jag har varit med i erik segerstedt i EMD:s musikvideo. det var längesen. den finns på youtube tror jag. måste kolla upp det.. sen ska jag plugga..

nu skulle man bo hemma så man kunde bli lite ompysslad. eller ha en sambo.


och här kommer en bild från berlin förra våren. jag, elin, jenny, karro och nina. fina grejer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0