tio sidor PM senare.

att sitta på pedagogen med kalle idag var en hit. mycket föll på plats och jag kände mig relativt klar och redo för att gå hem redan vid sex! nu ikväll har jag iof suttit och pillat med det och ändrat lite hit och dit och skrivit referenslista och sånt. men ändå! jag har tio hela sidor PM nu och jag har nog koll och kan argumentera för det mesta jag skrivit men jag har ett par svaga kort. på onsdag har vi seminarier på PM:en och vi ska mer eller mindre bli sågade och ifrågasatta för det vi skrivit. lite som en muntlig tenta på hela metodkursen trots att våra PM i prinip bara berör den metod vi kommer använda oss av i vår uppsats. suck. jag kommer vara nervös på onsdag.

och sen tänker jag på hur det ska bli att skriva uppsats? helt galet och sjukt jobbigt antagligen. 

men nu har jag tagit min pencillintablett och sitter med tandborsten i munnen och inväntar sex and the city. fin avkoppling efter den här dagen. när vi har lämnat in imorn bitti så ska jag fördriva nån timma på stan innan jag ska klippa mig. det hände senast i september så mitt hår har nog aldrig varit så långt. sen ska vi sluta upp med klassen och fira inlämningen. på lördag åker jag till lysekil för att öva heeeela långa dagen och kvällen med kören! så trevligt!

nej. måste hinna tvätta mig, ta ut tandborsten och klä av mig på 2 min!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0