det kanske är kaffe jag behöver?

på bättringsvägen. var hos läkaren igår som gav mig dundermedicin! så imorn är jag nog helt back on track. och tur är väl det för det funkar inte att ha ett huvud som väger 100kg när jag måste författa en massa sidor tills på fredag kl 10. att knapra pencillin och ipren om vartannat är nog ingen höjdare för kroppen.

insåg för en stund sen att jag inte har druckit kaffe sen i lördags. helt sjukt! allt blir konstigt när man är sjuk. så nu hoppas jag att kaffet ska ta bort all huvudvärk och seghet och att jag på sisådär 10min blir världens smartaste och bara skriver och skriver.

nja. jag ska nog inte hoppas för mycket. kl 18 ikväll ska jag till rebecka och ha stämrep. missade ju körövningen igår så det är nog behövligt. och väldigt trevligt såklart. och rebecka bor på min parallellgata så det tar nog 2min att gå dit. solen har skinit hela dagen, först utanför rumsfönstret och nu på min fina innergård!


nej nu ska jag FOKUSERA i drygt en timma till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0