allt dom bygger upp ska vi meja ner!

imorse lämnade vi in uppsatsen. sköööönt. vilken känsla. fick nästan lite seperationsångest..

sen åt vi godaste frukosten. jag, erika, patrik, kalle, richard och nicki. trevligt. sen fördrev jag och erika lite tid på stan bara för att vi kunde. det var väldigt länge sen det var så. jag köpte en fin vit rosett jag nog ska ha i håret på konserten på fredag!

sen hem och vila lite och sen iväg till andra långgatan. mötte upp gänget på publik. där drack jag godaste kaffet på länge. sen förflyttade vi oss och bytte ställe (dock fortfarande på andra långgatan..) och var med på musikquiz och drack öl. quizet var rätt dåligt tyckte jag. för lite svensk pop och för mycket gammal rock. fick ju inte visa upp mina skills..

sen övergick kvällen i en lång och stundtals hetsig politikdebatt. även om vi alla i grund och botten har väldigt lika politiska åsikter och värderingar så blir det myyycket diskussioner ändå. 

imorn blir en bra dag. ska städa och ta tag i min lägenhet. sen äta lunch med tjejerna. sen på kvällen ska jag och suz hem till eleonor och ha trevligt, planera lite inför konsert och liknande. men framförallt bara mysa! ska bli trevligt. 

imorn eftermiddag kommer schemat över examinationerna ut. nervöst! är nervös både för vad för uppsats jag ska få oppnonera på, vem som ska opponera på mig men framförallt vem som ska examinera mig. läskigt.

nu är det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0