i en turnébuss på väg till göteborg..

nu sitter jag i en turnébuss på väg mot göteborg, från stockholm. ville inte lämna stan men vad gör man.. jag, lee och jossan hade världens finaste dag igår ute på djurgården.. sen vandrade vi igenom stan när det blev för kallt att ligga på en filt.. nu åker jag turnébuss genom sverige istället, tillhörande lasse lindh och band. trevliga killar, fin dag och många stopp i solen längs vägen kommer det bli. de spelar i gbg ikväll så då passade jag på att åka med tillbaka. mycket trevligare än att åka tåg..

Kommentarer
Postat av: amanda

oj! vad coolt och grymt kul! turnebuss alltså.. du är så skön!

2009-05-03 @ 21:46:13
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0