KLARA.. FÄRDIGA!

jag vet inte var jag ska börja. 

klockan är 01.22 och jag har precis sparat ner min uppsats i PDF-fil och i vanligt word. den är alltså klar. KLAR KLAR KLAR! jag förstår det inte själv. jag är helt slut i huvudet, tom i blicken och speedad på samma gång. underlig känsla.
jag är inte jättejättenöjd med mina slutsatser men jag är så sjukt nöjd att jag har skrivit en kandidatuppsats i statsvetenskap. om allt går bra på examinationen nästa vecka har jag en kandidatexamen. har inte riktigt tänkt på det, men så är det. även om jag ska fortsätta plugga så har jag ändå en examen. känns som det borde firas? 
vi hade genrep med kören ikväll i fyra timmar. det gick kanon och det känns både roligt och pirrigt inför fredag!
 
att skriva uppsats är det jobbigaste jag gjort på mina tre år på universitetet (på andraplats kommer statsvetenskap b och på tredje miljörätt) men jag har lärt mig så mycket! och kompanjerat ihop med så fina människor. imorn kl 10 när vi lämnat in ska vi fira. jag, erika, patrik, richard och kalle. utan dem hade den här uppsatsen aldrig blivit gjord! att dela hela den här processen med dom var det bästa som kunde hänt.
åh. nu ska jag somna in till mia och klaras sommarprat. kanske kan få mig att koppla av. 


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: fru gul

grattis! hurra hurra :D vad duktig du har varit!

2009-05-26 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0