tio timmar uppsats och fint spårvagnssällskap

jorå, jag satt till och med mer än tio timmar idag. kvart över åtta lämnade jag KTB och tog vagnen hem. på vagnen träffade jag soraya! så roligt. var ett tag sedan. hon är en av de vackraste och smartaste jag känner. hon var på väg hem från p3 där hon jobbar som programledare. typ p3:s bästa programledare också så det får ni lyssna in om ni inte hört. ikväll hade hon sänt kvällspasset och imorn är hon programledare för hallå p3 mellan 10-11. don't miss! sen sjunger hon fint också. vi sjöng tillsammans förut, nu sjunger hon mest med i låtarna som spelas när hon sänder radio. synd att inte sjunger så hela sverige får höra det dock.. 



jag och soraya i lysekil för lite drygt ett år sedan. otroligt snygga är vi!

nu ska jag duscha och sen lägga mig och kolla på sex and the city! imorn är det tio timmar uppsats till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0