vid din sida.

jag hade som sagt föräldrabesök i helgen. här är en bild på mig och mamma. jag har aldrig riktigt tyckt vi varit lika, inte på nåt sätt men när jag ser den här bilden känns det som om det finns nån likhet ändå? någonstans?
eller så är det bara en känsla.




det var helt underbart att ha dom här. det är så roligt att umgås med dom, önskar vi sågs oftare. min fina fina familj. tack för att ni finns och för att ni är så fina!

idag kom jag hem från jobbet vid nio. men slutade nog jobba strax efter fyra för sen hade vi spelkväll. väldigt trevligt. men att spela strategispel mot politiker är inte det enklaste - jag kom sist. dags att öva upp mina strategiskills. men nu ska jag kolla på ett avsnitt mia&klara och sen sova, måste vara på jobbet tidigt imorgon.


mina tankar är så klara nu
alla frågetecken slätas ut
när bomben faller vill jag vara där du är

mina tankar är så klara nu
ni kan släppa den där bomben nu
över axeln ser jag pärlband av blåljus

och det var vi mot världen igen,
vi mot världen igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0