två konserter och ett yogapass senare

jag hade som sagt konsert i söndags. två stycken till och med. slutsålda. 

och vi sjöng med tommy körberg. och två andra artister. men tommy alltså. vilken man, vilken röst! konserterna gick kanonbra och det finns nästan inget som jag mår så bra av och blir så glad av som att sjunga. det har varit härligt att sjunga med en ny kör här i stockholm. lite omväxling. härliga människor och framförallt fantastiska körledare. sen finns det en tjej i den här kören som heter linnea. nitton år ung och med en röst som gör att man tappar andan. på riktigt. hon kommer bli något stort (och det har jag såklart sagt till henne)! på konserten i söndags sjöng hon och en till tjej will you be there med michael jackson och det var GRYMT!

igår morse gick jag upp klockan sex. det har jag inte gjort sen i somras när jag jobbade i salhuhallen. jag förstår inte hur de orkar? jag är imponerad av mina kära kamrater där. jaja, åter till anledningen till min tidiga uppgång. jag skulle på ett yogapass som var mellan 7-8. så när jag sedan spatserade till jobbet vid halv nio hade jag redan hunnit med en timmas träning och bastubad. kände mig som en helt ny människa! (sen att en enorm trötthet slog in efter lunch kan vi ju försöka bortse ifrån..). nu ska jag dit snart igen och träna nåt styrkepass med ingen mindre än min handledare på jobbet. vi har lyckats få gratis provträning på samma gym. och det är ett gym som kräver sitt eget inlägg. ska observera lite mer idag när jag är där så kommer en rapport sedan. men jag kan säga att allt där är lite lyx och överklass, minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0