fly me to the moon (in other words, i love you)

nu är jag på x2000. det är ingen ovanlig situation. suck och stön.

nu är jag på väg till hallsberg. jag ska vakta hus och hundar i helgen.. väldigt isolerat men ganska skönt. har lite lite jobb att göra. korrekturläsning, inte så jobbigt med andra ord.

det har varit en bra vecka på jobbet. det har adventspyntat lite och jag har numer en fin röd pappjulstjärna i fönstret hos mig. i onsdags var som sagt jag och helena och tränade. och herregud. mina ben vek sig på slutet och jag har nu i två dagar haft en träningsvärk från helvetet. har nog aldrig upplevt något liknande. är stel som en pinne och att sätta sig och ställa sig upp är en mardröm. idag var det väldigt mycket fredag på jobbet. lite längre pauser än vanligt, lite mer kaffe och lite mer skitsnack. åt trevlig lunch med zaida och fick träffa prakikant-sofie igen, första gången på en månad. jag saknar henne mitt emot mig vid skrivbordet!

ja just, jag skulle ju berätta om gymmet. det ligger på östermalm och ägs av kronprinsessan victorias blivande man. bara där förstår man ju att det är något utöver det vanliga. och JA. det är så stort och så fint. och man får handduk, lyxschampo- och balsam i duschen och det finns stora spelglar och sminkbord. och dessutom finns det massa hårprodukter utställda som man får använda sig av. lyx lyx lyx. sen att det kostar runt 600 kr/mån är en annan sak. men som sagt, gratis provträning på ett sånt ställe ska man ju såklart utnyttja.

i onsdags kväll var jag hemma hos hillevi. vi lagade god mat, kollade på bonde söker fru och spelade gitarr och sjöng. det är så mysigt att sjunga och spela med hillevi. mer sånt!

imornkväll kommer delar ut gamla tjejgänget över och sällskapar mig i huset. eva-liisa (som också är hemma denna helg), johanna och martina. tror det kommer bli väldigt trevligt. god mat och mycket mycket prat och skratt.

nu är jag framme om 40min. drygt en timma med tåget mellan stockholm och hallsberg är inte så farligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0