när kväll blir natt och tankarna för stora

det finns en person som saknas i mitt liv. ett stort tomrum som aldrig går att fylla eller ersätta med någon annan.

grattis på födelsedagen. jag önskar att du fanns kvar.


och för exakt ett år sen skrev jag precis samma sak som jag skriver nu:

tid har förlöpt
dagar har gått
månen har vandrat sin väg genom vitt och svart och grått
jag har saknat ditt skratt
saknat din röst
saknat att ringa ibland och berätta om hur det går


det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så så tänker jag på dig
allt är så förgängligt och allting kan brisera snart
men du är oförstörd för mig
du är oförstörd för mig

jag saknar dig varje dag.

Kommentarer
Postat av: E-L

Så fint du skriver raring!

Saknar dig

2009-11-12 @ 10:26:40
URL: http://skumraket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ryktet säger att det var en jäkla bra födelsedagsfest med klackarna i taket och dans på borden hela natten! Ses imorn fina.

2009-11-12 @ 22:10:00
Postat av: Moa

Du är duktig på att skriva vännnen. Sitter här med tårar i ögonen. Kram

2009-11-12 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0