skatter och spellistor.

såhär såg min fredag ut. antar att det var roligare än vad det ser ut. faktiskt. det stora skatteprojektet på jobbet är nu så gott som avslutat och herrejesus vad jag har lärt mig. kan så mycket mer om sveriges ekonomi och skattepolitik än vad jag någonsin trodde jag skulle kunna. tack för det.

nu gör jag spellista inför kvällen. snart kommer johanna och sällskapar och lite senare kommer de andra två damerna.

nån som vet en låt som handlar om skatter förresten?
nej, tänkt väl det. men kommer ni på då så säg gärna till!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Byråkratlåten! Inte just om skatter, men väl det närmaste man kan komma..

2009-11-30 @ 13:03:11
URL: http://cajsa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0