heaven is a place on earth!

jag har träffat coola eu-parlamentariker på jobbet idag
jag har ätit god lunch
jag har jobbat på bra och varit på ett givande möte
promenerat hem genom ett fint och höstkallt stockholm
tvättat och städat
pratat med världens finaste vän i telefon hela fyra gånger
.. och nu krypit ner i en nybäddad säng.

och imorn är det fredag och en rolig dag på jobbet och en fin helg väntar

livet är faktiskt riktigt himla jättebra måste jag säga.

jag är i ett flow och jag hoppas det är här för att stanna

heja livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kanske ska ut imorn, kan höra av mig då. Eller kanske på söndag? :)

2009-10-16 @ 11:44:38
URL: http://skumraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0