övning med ny kör (och en fantastisk sångerska!)

första jobbdagen denna vecka är snart över. det har varit måndagsmöte, förmögenhetsskatt, riksdagsbibliotek, kronärtskockssoppa, trevligt snack i lunchrummet och god macka vid trefikat. en bra dag på jobbet.

nu ska jag snart bege mig till vasastan/norrmalm och till norra real. där ska nämligen träffa min nya kör. eller min tillfälliga kör för den här hösten. ska bli spännande!

innan jag lämnar detta ska jag bjuda på typ världens finaste musik! rösten, låten, texten. den har allt. det coola är att jag läste på annedalsinstitutionen samtidigt som amanda (som hon heter) förra hösten. såg henne i biblioteket nästan varje dag och tyckte hon hade så cool stil. tänk om jag hade vetat då hur fantastisk musiker hon var. hon kommer bli stor!


på fredag spelar hon här i sthlm. inte att missa!


Kommentarer
Postat av: Karin

Gammal Falufriare är hon dessutom :) En riktig talang! Kan inte få nog av Scapegoat!

2009-09-13 @ 23:54:17
URL: http://karinbarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0