minnen av aprilhimlen

jag befinner mig hos mina fina små söta kusiner! skön valborg med andra ord. familjeliv, god mat och härligt prat. just nu har jag och kusin olle åtta år musikbattle. tror ingen åttaåring har så bra musiksmak som han. winnerbäck, michael jackson, billie the vision och salem al fakir! sen är han sjukt musikalisk också. blir både avundsjuk och imponerad.


fina familjen. är glad över att ha en sån trevlig släkt. detta är dock några år sen.. olle är som sagt åtta nu.

min hjärna är förövrigt helt död. varit en intensiv vecka i skolan, som vanligt!

nu kom morbror också in i rummet så nu blir det dans. han är en kung på det min morbror ska ni veta!


en bänkrad i en rastlös, sen april
jag tittar över axeln och ser dig blinka till
jag kan få dig när du vill

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kanske en aningen dum fråga, men ändå värd att ställa: Vad exakt är en statsvetarstudent? // Daniel.

2010-05-08 @ 04:18:17
Postat av: liza

daniel: jag läser till statsvetare, alltså pluggar statsvetenskap - läran om politik. om ett år tar jag min masterexamen!

2010-05-08 @ 09:20:43
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: Olivia

TÄVLING.

Nu är det dags för en tävling i min blogg, fälj instruktionerna.

1. Du måste ha en blogg.

2. Kommentera till mig på inlägget som heter TÄVLING. Skriv att du är med, och att jag ska kolla, just din blogg.

3. Gör sedan ett inlägg på bloggen, och visa bilder på era favorit T-shirtar från www.phoenixtshirt.se

4. Sedan utser jag en vinnare på kanske måndag kväll.

5. Vad vinner man? Jo man vinner en reklam för sin blogg på min blogg.

6. Jag väljer vinnare, den som har skrivit noggrant och har för övrigt en fin blogg vinner.

7. LYCKAT TILL!

2010-05-08 @ 11:28:28
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0