walk in the park.

efter nästan två veckor i stockholm är jag åter i göteborg.

det har varit sjukt intensivt och jag har nog inte kommit ikapp mig själv än.
pressträff, företagsbesök, jobblunch på rosenbad, artikelskrivande, mail mail mail, jobbmiddag och en ständig stress. jag har i över en veckas tid haft bråttom till exakt allt jag gjort. när jag ätit frukost (om jag ens har ätit nån..), när jag klätt på mig, när jag gått till riksdagen, i rulltrappan ner till tunnelbanan, när jag ätit lunch, när jag gått hem osv osv.

jag har en månad kvar innan jobbet är slut och skolan börjar. och det kommer bli den mest intensiva månaden i mitt liv. men jag har så kul. och lär mig så mycket. och känner mig mer trygg för varje dag. det har varit fantastiskt att vara på riksdagen ett tag nu. valrörelse-pepp big time!


men först ska jag sova och försöka låta bli att tänka på jobb och politik. ett dygn borde väl gå? på måndag är det valkampanj all over again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0