högsta taket, högsta våningen

sitter på ett fik på mariatorget och försöker få klart min inlämning som ska in i veckan. hela mitt huvud är fullt av annat och det går inte så himla bra. mitt liv är just nu lite av ett kaos och jag vet ingeting om vad som händer. förhoppningsvis blir allting klart och tydligt på torsdag. tills dess är det bara att stå ut. om en vecka är det 1 mars och då ska jag vara utflyttad från världens finaste rum i lägenheten på mariaberget. tillbaka till göteborg är tanken men det kan ändras.. jag vill bara ha besked om bara veta vad som händer. egentligen är det lyxproblem och alla alternativ är egentligen himla bra men just nu är ovissheten väldigt jobbig.

jag hade en bra helg iallafall! teatern i fredags var hur bra som helst och katarina ewerlöf gjorde en väldigt berörande insats. sen hade jag och anna-lotta en helkväll, som alltid när vi ses. i lördags träffade jag hanna och kollade på skidor och umgicks med fina familjen forss på kvällen. igår var jag med anna-lotta i vasastan. fin helg.

stockholm är jävligt kallt och t-banan står stilla och ingen kommer till jobbet. men det är soligt och väldigt vackert och mariatorget är en av mina absoluta favoritplatser i stockholm.

JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET TILL VÅREN!

kvällarna vid röda sten exempelvis, när det ser ut såhär

eller varför inte brännö i vårskrud?

nu ska jag återgå till skrivandet. snart kommer nog delar av familjen forss och håller mig sällskap!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha nej, hade jag ogillat det hade jag ju deffenitivt inte valt ett namn med z:a i till min vovve. såg bara lite töntigt ut bredvid varandra, lizzy & zach. kan bli lite väl många z:an när de är bredvid varandra, och jag kom osökt att tänka på typ Larz-Kristerz. Haha. men liza med z är grymt fint tycker jag, och likaså zacharias med z! :)

2010-02-24 @ 23:21:35
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0