middag på folkungagatan.

nu ska jag alldeles snart promenera götgatan fram och hem till emerentia på middag. himlans trevligt! jag har köpt en flaska mousserande som gå-bort-present. känns fint. flaskan är väldigt tjusig, vet dock inte om innehållet håller samma klass. nedan har ni emerentia i egen hög person.


igår var det en man som dog på t-centralen. bara en liten liten stund efter att jag varit där. han hade tydligen tappat något på spåret, hoppat ner för att hämta det och sen bara pang kom tåget in till perrongen och han hann inte upp. jag är glad att jag slapp se det. för övrigt så älskar jag tunnelbanan. den är snabb, är alltid i tid och krånglar inte även om det är snökaos. göteborgs kollektivtrafik vs. stockholms kollektivtrafik 0-1.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fast att bli påkörd av en spårvagn är en seeeeeg död. Med tuben går den undan. Sthlm-GBG 1-1...

2010-02-17 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0