high drama,

planer, planer och åter planer.

jag försöker planera min framtid. eller ja, min närmsta framtid.

nu är jag i stockholm. på torsdag ska jag vara i göteborg och redovisa praktiken på ett seminarium. sen så ska jag ta mig tillbaka till stockholm via hallsberg. detta sker troligtvis fre-lör nångång. åh åh åh. och jag hittar inte en endaste bra tågbiljett nu som passar mina önskemål. ska hålla tummarna för sista minutenbiljett!

i fredags gjorde jag min sista dag på riksdagen. för den här gången, jag kommer komma tillbaka.. har haft den bästa hösten någonsin och är så glad för allt jag har fått lärt mig och alla jag har lärt känna!

och stockholm och politiken har tagit mig med lite mer storm än jag hade anat så jag blir kvar här ett tag. till mars är planen just nu. men det blir nog lite gbg också. ska försöka få ihop det bra!

jag är pepp på framtiden. och hoppfull! och framförallt på rätt väg. har fått så många fina ord från människor jag ser upp till så jag har blivit boostad med bra självkänsla! let's do this!


nu ska jag däremot kolla på ett avsnitt gossip girl och få en annan världsbild en stund. eller paradise hotel, jag vet inte vilket som är värst..

du är min hjälte för du vågar vara rak,
du är min hjälte för du är precis så svag som jag.


jocke berg säger det vädligt bra ibland.
om bara fler personer vore lite mer öppna och raka. allt skulle bli så mycket lättare.

Kommentarer
Postat av: liza

hej! jag är en tjej som också heter liza :) jag känner inte dej, men jag bara kollade runt lite på bloggnamn, och sökte på liza.blogg.se eftersom att jag heter liza (också). Jag tycker att din blogg e super intressant och rolig att läsa :) och guud va du har haft din blogg länge! :D

//Liza 13 år.

2010-01-15 @ 16:43:06
Postat av: liza

hej liza!



vad kul att du läser.. ja, jag har haft den i fem år snart. det är ganska länge! :)



kram liza

2010-01-16 @ 18:51:30
URL: http://liza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0