lördag, söndag och MÅNDAG.

bra måndag. bra helg.

örebro i fredags, inflyttningshäng med vin och kalaha hos hillevi i sundbyberg i lördags och igår fördrev jag dagen med långpromenad runt söder, mat hos hillevi och bio med johanna på kvällen. vi såg snabba cash och jag mådde dåligt i två timmar. hemsk hemsk film. fast bra! jag är glad att jag är så långt ifrån det där livet man kan komma. och tack gode gud för det! i eftertexterna såg jag ett bekant namn, nämligen ingen mindre än erik barr hade varit med och jobbat med filmen. kul! han är förresten med och gör små filmer som visas under guldbaggegalan ikväll. när vi var på väg från bion insåg jag att mina nycklar låg hemma - jag var utelåst. maja blev en räddare i nöden och erbjöd mig sovplats.

annars har jag varit rätt duktig idag. städat och pluggat. sen hann jag med en lunch med anna också!

nu kollar jag på guldbaggegalan. oj så många skådespelardrömmar jag haft. istället blev jag statsvetare.. inte ens i närheten. men lite små statistroller har jag allt hunnit med. i vår har en film jag är med i premiär. spännande!

två av mina svenska favoritskådelspelare är lena endre och björn kjellman. två personer med så mycket utstrålning. sen är dom båda väldigt väldigt snygga också! annars hoppas jag att filmen i taket lyser stjärnorna vinner priser ikväll. en otroligt berörande film!

nu ska jag dricka en kopp till av mitt rökiga te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0