från hallsberg till stockholm.

tillbaka i stockholm. på obestämd tid.. eller vad man ska kalla det för. känns BRA! igår åkte jag skidor (som man kan se på bilden), det var roligt! och idag har jag träningsvärk.

igår och idag. två olika världar - båda otroligt vackra

fick ett så underbart välkomnande när jag kom tillbaka till lägenheten här i stockholm. vilka fina människor jag har fått turen att lära känna. känns som om jag aldrig vill lämna bastugatan. aldrig.

i morgon är det dags för riksdagen igen. känns kul och bra!

(årssummeringen fortsätter i morgon..)

Kommentarer
Postat av: jocke pocke

jag vill också åka skidor.....inte gjort på 15 år..

2010-01-06 @ 00:09:58
URL: http://kingenfrannorrland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0