there is room next to me.

jag ska i detta nu ta mig upp från sängen och borsta tänderna och sedan gå raka vägen tillbaka till sängen. jag är jättejättetrött.

på en vecka har jag hunnit med stockholm-göteborg-hallsberg, och nu är jag i stockholm igen. men det är inte därför jag är trött. min trötthet just nu är mest av den fysiska formen. var på riksdagen förut och spelade innebandy. kul men jobbigt! fint att få träffa folket igen. och imorn är det spelkväll som jag ska vara med på så det blir riksdagen två dagar i rad. tänk så härligt!

min nya kurs har börjat nu också. verkar spännande och intressant. mycket läsande och inlämningsuppgifter så nu återstår uppgiften att hitta stockholms mest ultimata pluggplats. för hemma kan jag definitivt inte få något vettigt gjort! idag har jag träffat hanna. oavsett vilket humör hon är på så blir jag alltid lite gladare när jag träffat henne!

nej. tandborste och sen sova var det ju.

godnatt godnatt,

idag har jag förresten lyssnat på skivan med det härligaste omslaget. ge mig!


kings of convenience - declaration of dependence

but somewhere
i lost count of my own
and somehow
i must find it alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0