det känns fint det där livet.

idag var jag tillbaka i läsesalen på kära (?) KTB med alla studenter igen, och det kändes fint! jag har sett så många fina gamla ansikten som jag blev jätteglad av! med studierna gick det också ganska bra, inlämning på torsdag - det blir tight men det ska nog gå!

sen har jag varit på gitarrlektion ikväll. väldigt roligt! ser fram emot en vår av gitarrspelande! och fint sällskap fick jag både på spårvagnen dit och hem. när jag var på väg dit så hoppade bästa cajsa på vagnen vid chapmans torg och på vägen hem var karolina på samma vagn! sen kom jag hem och lagade god fisksoppa och kollade lite på tv. sen har jag druckit te och försökte lära mig en av låtarna vi spelade idag. det går sådär.. den är svår!

nu ska jag sova och ladda för en ny dag av studier och fina gamla vänner som sällskap! heja göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0