mina sista dagar i stockholm (för den här gången...)

sitter vid köksbordet och förbered mig inför ikväll. jag ska nämligen inleda ett seminariummiljöpartiet. under min praktik i höstas skrev jag ett diskussionsunderlag om skatter. och ikväll ska detta ämne diskuteras och jag ska inleda med att presentera mitt underlag och de olika förslag som finns. det är inte så himla lätt att göra det bra, tror jag. så mycket siffror och olika förslag till utformning på ett bra och översiktligt sätt. dessutom är jag lite nervös också. okända ansikten mycket att hålla ordning på. ska bli skönt ikväll när det är över!

men då kommer nästa grej. jag ska packa ihop alla mina grejer - för på onsdag går flytten från stockholm! vemodigt är det. men det ska bli skönt att komma hem till göteborg! dessutom, utöver allt annat har jag en hemtenta som ska in på torsdag kväll. och ännu två små uppgifter och en större uppsats som ska in nästa torsdag. det blir high life den kommande veckan alltså.

men nu, en sak i taget. skatter var det! wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0