äkta känslor

just nu är jag mitt inne i panikplugget. på måndag klockan 09.00 ska jag lämna in slutarbetet så det blir plugg heeeela helgen. på skolan på dagtid och hemma vid köksbordet på kvälls- och nattid. jag är inte alls pepp för det men har inte direkt något val. men om en timma kommer anja och möter upp mig här på skolan. ska nämligen gå och kolla på min körs vårkonsert.. jag har ju sjungit i den i fyra år och det är bland det bästa jag vet men eftersom jag kom tillbaka från stockholm i mars så hade jag missat för mycket för att vara med den här terminen, men i höst så!

klockan sju är konserten i hagakyrkan och det ska bli så fint att se. framförallt kul att lyssna nu och höra hur vi låter.. minns förra årets vårkonsert, en av de finaste dagarna någonsin och jag njöt varje sekund av konserten. jag hade precis lämnat in min kandidatuppsats och var fylld av känslor och då är det extra fint att få sjunga. här är ett klipp från den konserten, när vi sjunger sista låten som är en av mina favoriter. krävande att sjunga men den ger sådana extrema känslor av sommarlov, barndom och glädje!

(tänk bort den dåliga ljudkvaliten)


efter konserten ska jag hem och plugga vidare. ÅH VAD SEGT! men jag tänkte göra det bästa av situationen och ha en liten skål med popcorn, te och tända ljus. lite fredagsmys liksom. då kanske det går lätt att skriva min diskussion? jag hoppas det, men jag tvivlar!

(.. och om någon mot förmodan skulle undra vart jag är i filmen så står jag på översta raden, fyra från höger!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0