river en vacker dröm.


idag har inte varit en jättebra dag. uppsatsen har gått dåligt, jag har varit trött och saker och ting har inte riktigt gått som jag har tänkt mig. men den största anledningen till att det här är en dålig dag är för att karolina idag tog sitt pick och pack och flyttade till stockholm. världens finaste karolina. som funnits vid min sida (minus att vi båda haft lite avvikelser till sthlm osv) i över fem år. en stor del av min göteborgsfamilj. är tveksam hur jag ska klara av de sista veckorna av uppsatsångest utan henne vid min sida. hennes positivism verkar outröttlig och försöken till att få mig att tänka om och tänka rätt tar inte slut. om en månad är hon dock tillbaka en sväng för att examinera sin uppsats och då hoppas jag med hela mitt hjärta att och och min uppsats gör henne sällskap. oj, vad vi ska fira då.

men tills dess, en väldigt väldigt stor saknad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0