a heart and a hand and the love for a band,

have you ever had that feeling that no one really knows what you're all about?


jag är sjukt trött. vet inte om det beror på sömnbrist eller att jag och erika styrketränade ikväll. antagligen en blandning.
varit en trevlig dag. rolig föreläsning i juridik med en förläsare som var överengagerad i ämnet, haha. sen gick vi och fikade i haga.. vi var massa från klassen. jättemysigt. tog upp nästan hela stället. vi bjöd linn på en kanelbulle och en latte eftersom det är hennes födelsedag idag. alla andra åt också kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag också. tänk den som får fylla år på kanelbullens dag.. haha

elin och jag bokade tvätttid tills imorn när vi kom hem idag. elin är världens bästa granne! vi skulle egentligen lika gärna kunna dela lägenhet, haha. nej men det känns jätteskönt att ha henne här bredvid. vi har roligt ihop. har varit inne hos henne nu ikväll och druckit te och kollat på "bonde söker fru"  (helt sjukt program!) och "top model".

kommer med allra största säkerhet ha träningsvärk imorn. jag brukar verkligen inte styrketräna, särskilt inte armarna. dom är klenare än klenast. men erika och jag hade det trevligt. hon var min personliga coach. jag gillar fysiken, det är ett bra ställe! imorn bitti kaaanske det är yoga med linn och elin. men det är tveksamt.


dont you know that's the crazy little things that tear us apart?


på fredag åker jag hem till kära hallsberg. ska bli mys och träffa mamma.. hon ringde idag(som varje dag) och frågade vad jag ville äta när jag kom hem. min mamma är den bästa som finns. hon ska få en bamsekram på fredag. tidigt på lördag bär det av mot stockholm och 25manna. en av årets höjdpunkter. dock är jag petad från laget och med som första reserv. drygt! men det kommer bli trevligt ändå. ska sitta o busa och lyssna på musik med rebecka på bussresan dit, lika good old times. rebecka saknas mycket!

efter tävlingen är det 25manna festen. kommer bli roligt! ska bo med hanna och johan inne i centrum och på söndagen ska vi gå lite på stan och ha det allmänt trevligt.



jahaaa.. om två veckor är det dags för tenta nummer två. har läst oförskämt lite. men det ska nog ordna sig. detta känns lite lättare än det förra iaf. vill ha tillbaka tentan vi gjorde i onsdags nu så man vet om man behöver göra den igen..

häng kvar lite till,
jag lovar dig jag kan glömma
och för din lögn göra mig blind



igår var jag på hockey och hejade på ryno tillsammans med hannes, claes och jenny. det var mycket trevligt och johan var jätteduktig. claes och hannes har förövrigt lovat att följa med mig på pilates nästa vecka. DET kan bli en upplevlse. haha.


nej, nu ska jag sova. ögonlocken är såhääär tunga (ungefär lika tunga som på profilinformationen idag)


ska förresten kanske träffa den okände och mystiske trumpetaren imorgon. men det återstår att se. än så länge har han uppträtt ytterst underligt.


 killen, du borde ta och räkna till tio och tagga ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0