vi pratar om vart vi ska inatt, men jag antar att vi menar hela livet

dagarna sedan sista tentan i måndags har varit underbara!
i tisdags hade vi middag ute hos linn alla tjejer. hur mysigt som helst. vi lagade trerätters och drack goda drinkar! solen sken och det blev många, många skratt den kvällen. sa hejdå till nina och linn också.. de två och erika åker till kina och blir borta tills augusti :( i onsdags träffade jag erika, karolina och elin, vi köpte glass på avenyn och gick till näckrosdammen och njöt av solen.. sen var det dags att säga hej då till erika också.. och jag fällde en och en annan tår.

ÅH DET KOMMER BLI SÅ TOMT! nästan så att man längtar lite tills det blir augusti så alla är samlade igen..


igår tog jag spårvagnen till saltholmen och sen vidare med skärgårdsbåten ut till brännö. där var det huuuuur fint och skönt som helst! mera skärgård tack! sen mötte jag upp karolina och elin på stan för presentletande till karin som fyller på lördag! sen möttes jag, andrea och karolina lite senare vid näckrosdammen och hade lite picknick. satt och pratade och hade det mysigt.

här nedan finns en liten blandning av bilder från de senaste dagarna, kolla in!






dagens plan är följande:
-tvätta klart
-lämna bok på statsbiblioteket
-hänga vid näckrosdammen med karolina
-hjälpa andrea med att bära sina grejer till tåget hem till hennes norrland (och säga hejdå)
-träffa daniel och hitta på nåt trevligt


hör ni hur mycket sommar det är?! helt underbaaaart! det är det bästa med att plugga på univerisitet, att man får ett låååångt sommarlov som man är så jäkla värd! dock ska jag ju hem till hallsberg och jobba i juli. jag vill inte, jag vill vara i göteorg heeeela sommaren!



nej, nu ska jag ner till tvätten!



min ungdom kommer aldrig igen
jag har så mycket förstånd att förlora än
så jag lovar dig ingen min käraste vän
det är ett kort liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0