en förvandling av ett jag

nu börjar det äntligen gå framåt med hemtentan. det som krävdes var att erika kom hit och gav mig lite inspiration.. vad skulle jag göra utan henne?

den ska vara inlämnad om exakt 27 timmar, jag borde hinna!

annars så är jag lite piggare nu än vad jag varit senaste veckorna. jag kanske håller på att vinna över körtelfeber? usch, vill aldrig mer ha den sjukdomen på besök..

men imorn när tentan är inlämnad är det helg! skönt! eva-liisa kanske kommer ht och hänger med mig över helgen, det hade varit helt underbart.

åh föresten så klarade jag tentan! det är helt otroligt underbart roligt! så skönt! som vi pluggade till den.. och jag tror aldrig jag kommer glömma bort allt jag lärt mig om platon, hobbes, locke, rousseau, mill, dahl och alla andra gubbarna. det är kunskap som har kommit för att stanna! haha!


nej, nu är det snart dags för lite lunchpaus. tänkte avnjuta min lunch framför nya tider. det är kvalitets-tv det! ELLER INTE! hah,



kom, möt mig vid grinden med en melodi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0