sen du var här har allting blivit större

som om stämningen fanns kvar,


image44


det var den första riktiga vårdagen i måndags! solen värmde verkligen och vi satt ute i solen på lunchen och bara njöt! sen hoppade vi över eftermiddagsföreläsningen om sveriges grundlagsutveckling och gick på promenad. jag, andrea, erika och karolina.. vi gick längs andra långgatan, linnégatan och sen till slottsskogen där vi slog oss ner.
årets första glass inhandlades också, ett säkert vårtecken!


jag har haft en lat vecka.. hoppat över lite föreläsningar, inte läst nån kurslitteratur och tagit det allmänt lugnt(men ikväll har jag iallafall både handlat och städat!). vi ska börja med ett grupparbete nu och det känns inte som föreläsningarna är jätterelevanta till det vi sen ska göra..

vi har haft så sjukt mycket att göra enda sen jul så det känns väldigt välbehövligt med en lite lugnare vecka!


igår träffade jag josefin som var besök i stan. det blev en vädligt trevlig eftermiddag.. lite äventyr i majorna och sånt! mer impulser i vardagen! :) sen handlade jag en väska också. en väldigt fin, och röd..



sen efter det åkte jag hem och sen iväg på nya äventyr, väldigt trevligt.. fast på ett helt annat sätt :)



jag vill bara gå hem med dig,
innan eftertänksamheten har raserat hela natten



imorgon börjar vi åtta. känns inte som att det är så stor risk att jag är där då. kanske dyker upp vid nio? sen har vi en lång paus imellan föreläsningarna och då ska vi till egg&milk och fika. mums!


.. och på kvällen händer det grejer! jazzhuset har 30års jubileum så kristian ska spela. och the embassy och family romance. kul med lite kalas, musik och dans såhär mitt i veckan! vi ska vara hos jenny innan s vi kommer i rätt stämning, och det gör man bäst hos jenny!


helgen är helt oplanerad förutom på fredag när vi ska ses och följa andrea och henns framgångar i EM i frankrike! heja heja andrea! hoppas hon skjuter mitt i prick och tar hem guldet.. oj vad stolt jag skulle bli ;)



jag hade din värme kvar i ryggen och jag såg dig överallt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0