att känna den riktiga fredags-känslan,

första lugna morgonen på länge. jag har sovit tills över nio (!) och sen ätit frukost länge och läst massa bloggar och annat skit på internet som jag inte hinner med annars. till detta har jag lyssnat på p3. så, efter en mycket harmonisk morgon är jag nu redo för helgen. fast den börjar inte så kul, ska ner till KTB nu och skriva klart min inlämningsuppgift i massmediakunskapen. vi är förresten nästan klara med miljörätts-arbetet nu. GUD VILKEN TID DET HAR TAGIT! det är lite smått som ska fixas till. textredigering och sånt men så gott som all text är nedskriven och klar. så många timmar som vi har lagt ner.. undra om det varit värt det? aja, återstår att se. här är en gruppbild som vi tog igår. karin, jag och jenny. en alldeles utomordentlig grupp om jag får säga det själv. vad tror ni om att ha detta på framsidan till vårt arbete? jag tror det skulle bli en hit!




i kväll är det kulturnatt här i göteborg. det innebär att massa roligt händer.. kristian ska inviga allt genom att spela kl 19 så det tänkte jag se (haha, sjukt. precis NU när jag skrev detta började de spela hans låt "västra frölunda" på p3. knasigt..). sen så ska jag, elin och karro se nån konsert nånstans. sen hände det tydligen nåt på café publik. kommer nog bli en trevlig fredagskväll. jag hängde hos elin igår kväll och vi gjorde en god sallad till middag. elin tyckte jag åt mycket mat.. det är väl jobbigt att sitta på botaniska och skriva grupparbete hela dagarna. haha

på lördag ska jag först tvätta (för er som vill veta), sen ska jag jobba 11 tills stängning och borde väl vara hemma vid 16 nångång. sen ska jag svira om som det så fint heter. för sen vankas det inflyttningskalas hos jenny. cocktail-tema tydligen och min garderob svämmar ju över av sådana klänning - eller inte. men nåt fint ska nog gå att hitta där inne!

nej. nu är det dags att sätta igång denna dag och helg!


billie the vision and the dancers - groovy
, låten är som allra bäst en fredagsförmiddag som denna! lyssna och se själva på 
http://www.myspace.com/billiethevisionandthedancers


Kommentarer
Postat av: Kingen från norrland

Klart vi ses på lödda..............puss puss

2008-10-10 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0