är numer en TJUGOTREÅRING!

och nu var min födelsedag över! det har varit en fin dag som började med en tågresa från stockholm till hallsberg. haft en trevlig dag hemma med utflykt till en stor happening mitt ute i ingenstans. en stor marknad. det fanns höns, godis, mat, en oxe och allt annat därimellan. och en jädra massa lantisar och bönder. men det kan ju vara trevligt att få se även sådana!

ikväll har det ätits god mat på korsbergsgatan! grannmys och massa prat. imorn går tåget tillbaka till stockholm men först ska jag träffa världens bästa moster!

igår efter jobbet gick jag på after work med anna till debaser. senare mötte jag upp ximel och vi promenerade till hornstull där vi var på strand hela kvällen. drack drink och snackade och snackade med hennes väldigt trevliga vänner!

nu ska jag sova!

tack för alla grattishälsningar idag. det värmer i hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0