idag sa jag hej då till göteborg

ja. det var sorgligt. 

nu lämnar jag stan för en termin i stockholm. läskigt, spännande och nervöst.

jag kommer sakna allt. och alla. mina kära, min lägenhet, kören, KTB (?).. HELA mitt liv är ju i göteborg.

men, man ska ta chansen när man får den. och testa sina vingar och det ska jag verkligen göra nu. befinner mig i hallsberg nu och på måndag anländer jag till huvudstaden och på tisdag börjar jag på riksdagen. herregud.

innan dess - hannas och johans bröllop imorn. mitt favoritpar gifter sig! åh, det ska bli så roligt!



känn ingen sorg för mig göteborg,

Kommentarer
Postat av: jocke

Lycka till Liza!!!

2009-08-17 @ 16:30:12
URL: http://kingenfrannorrland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0