sista jobbdagen har kommit!

sitter vid köksbordet och äter frukost i lugn och ro. blir inte mycket med det när man börjar kl sju. då har man iof en trevlig frukostrast på jobbet och då kan man gå på andra sidan gatan vid saluhallen till espresso house och köpa chailatte. det är vardagslyx!

jag jobbar min sista dag idag och börjar inte förens elva. gud så skönt! igår kände jag mig som en vandrande zoombie på jobbet, men jag var inte ensam så det var skönt!

i veckan måste jag fixa massa tråkiga saker. intyg från skolan till praktiken, intyg så att jag får hyra ut lägenheten till kalle några månader. jättetråkiga saker alltså. 

helgen var förresten bra. lördagskvällen spenderades med elin, och vilken kväll vi hade sen. kändes som ett helt liv. på söndagen sov jag i ett helt liv som kompensation!

nehepp. nu ska jag dricka brämhults hallondryck och äta upp mitt ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0